Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je LakomShop in kako deluje?

LakomShop.Si je bil narejen predvsem za naročnike portala www.lakomlacen.si . Naročniki omenjenega portala dobijo, z vsakim uspešno oddanim naročilom hrane, sredstva, ki se jim nalagajo v LakomLačen denarnico. Ta sredstva lahko kasneje porabijo za nakupe na LakomShop.Si. Ker pa smo internetna trgovina, je seveda odprto za vse, ki si želijo nekega artikla.

Kako se izračuna končna cena naročila?

Skupni znesek naročila je seštevek zneskov vseh proizvodov in cena pošiljanja. V kolikor izberete plačilo po povzetju, se dodatno zaračuna še pristojbina.

Kako lahko plačam?

Plačate lahko z sredstvi, ki ste jih zaslužili pri naročanju prek portala www.lakomlacen.si oziroma ob dostavi izdelkov z gotovino ali pa preko spleta z nakupom s kreditnimi karticami ali nakazilom. Za plačilo po povzetju ob dostavi se doplača še dodaten strošek dostave. Če izberete denarno nakazilo, imate na voljo 48 ur za plačilo in potrditev plačila morate poslati na info ( at ) lakmshop.si.

Kako in kdaj je dostava?

Datum dostave je odvisen od zaloge in je za vsak izdelek drugačen. Dostava se izvrši preko kurirske službe in je določena znotraj vsakega naročila, kjer se upošteva izdelek z najdaljšim dobavnim rokom. Artikli ki so v našem skladišču, vam jih dostavimo tako po prejemu plačila. Artikli, ki so v drugih skladiščih (Kitajska, Španija, Francij ali Italia) pa dostava traja od 1 tedna do 5 tednov. Ko je naročilo odpremljeno iz našega skladišča, prejmete elektronsko sporočilo in v parih dneh vas bo kontaktirala kurirska služba (telefon/SMS) o dostavi paketa.

Ali lahko kupim in dobim račun na podjetje?

Da, vse kar morate storiti je da izberete opcijo “podjetje” in v opombe napišete, da želite račun na podjetje, preden oddate naročilo.

Kako lahko storniram naročilo?

Naročilo lahko direktno stornirate na vašem računu, ko pritisnite “Prekliči naročilo”. Ta opcija je na voljo, v kolikor je naročilo še vedno v našem skladišču. Druga možnost za stornacijo naročila je da nam posredujete točno številko naročila na elektronski naslov: info ( @ ) lakomshop.si , kjer bomo uredili vse, da storniramo račun.

Kako lahko vrnem izdelek?

Izdelek je možno vrniti v roku 30 dni od datuma, ko je bilo naročilo dostavljeno. Vračilo je brezplačno (vračilo krije LakomShop) in je opravljeno preko kurirske službe, na datum, ki ste ga vnesli na vračilu. Če želite začeti vrnitev, nas prosim kontaktirajte na info ( @ ) lakomshop.si. Vrednost vrnjenih izdelkov bo vrnjena na vaš bančni račun v 14 dneh.

Koliko časa traja, da dobim vrnjeno kupnino, od vračila?

Kupnina za vračilo bo vrnjena v roku 14 dni od datuma, ko smo bili obveščeni o vračilu izdelka.

Ali lahko spremenim izdelek na oddanem naročilu?

Oddanega naročila žal ne morete spremeniti. Naročilo morate stornirati in oddati novo naročilo v kolikor želite drug izdelek ali drugo barvo, vendar ne preden ne preverite zaloge izdelkov na LakomShop.SI strani.

Ali lahko dodam več izdelkov na oddano naročilo?

Drugih izdelkov ne morete dodati v že oddano naročilo. Narediti morate novo naročilo in če se datum dobave ujema (zadnji interval je enak ali 1 dan razlika), potem jih lahko združimo.

Kaj narediti,če prejmem poškodovan izdelek?

V primeru, da prejmete poškodovan izdelek, nam prosimo posredujte sliko poškodovanega izdelka na info ( @ ) lakomshop.si Zahtevo bo prevzela ekipa LakomShop.Si.

Kako spremenim naslov za dostavo?

Za spremembo naslova dostave, ali spremembo telefonske številke, nam morate posredovati elektronsko sporočilo na info ( @ ) lakomshop.si z novo tel. številko ali novim naslovom za dostavo.

Kje najdem dokumente, povezane z naročilom?

Račun ter ostale dokumente glede naročila lahko prenesete iz vašega LakomShop računa.

Ali lahko vrnem več izdelkov v isti pošiljki?

Da, lahko vrnete enega ali več izdelkov iz istega naročila ali drugih naročil. Rok za vračilo je trideset dni po prejemu artikla.

Kolikšen je strošek dostave?

Strošek dostave je enoten za vse izdelke. To je 2,00 € / naročilo, neglede na velikost, znesek, ali težo.